Handelsbetingelser

Handelsbetingelser
Handelsbetingelser er gældende for kunden og Family Gym.


Betalingstyper
Vi modtager Dankort / Visa Dankort / Mobilepay.

Afbudsregler
Afbud skal ske inden 24 timer før træningen.
Afbud senere end 24 timer før, koster 50% af bookingen.
Afbud senere end 6 timer før eller ved udeblivelse, medfører en opkrævning på 100% af bookingen.

Betaling
Betalingen trækkes straks efter købet – både for bookinger og køb af klippekort eller abonnementer.
Se fortrydelsesret / Refundering.

Fortrydelsesret / Refundering
Hvis man sletter sin booking online inden 24 timer før, refunderes betalingen automatisk til det brugte betalingskort – herunder også klip via klippekort.
Der er ikke fortrydelsesret på køb af klippekort og abonnementskort.

Evt. resterende klip på udløbne klippekort eller ved ophør, refunderes ikke og kan ikke overdrages til andre.

Klippekort

Gyldighed
Klippekort er som udgangspunkt gyldige i 12 måneder, hvis ikke andet er angivet under købet af klippekortet.
Der kan forekomme kortere gyldighedsperioder ved fx kampagner og tilbud.

Klippekort er personlige og kan ikke deles med andre end dét det er udstedt til.
Kortet kan heller ikke overdrages til andre. 

Det er kundens eget ansvar at få brugt sine klip inden udløbsdatoen på kortet.

Levering
Klippekortet købes online og knyttes til din bookingprofil straks efter købet.
Herefter foretager man sin booking og systemet vil automatisk trække klippet fra kortet.


Automatisk trækning / Abonnementer
Prisen for abonnementet fremgår ved købet af de enkelte abonnementer.
Alle abonnementer er personlige og kan ikke overdrages eller deles med andre end dét det er udstedt til.

Gyldighed
Abonnementskortet er gyldig i én måned fra enten købsdato eller den under købet valgte startdato.
Kortet kan bruges til den træning som er beskrevet i de enkelte vilkår og betingelser for hvert af de mulige abonnementer.

Kvittering
Der fremsendes kvittering på e-mail ved indgåelse af aftale, ved automatisk trækning, ved fejlet trækning, ved ændring af betalingskort og ved opsigelse af abonnementet.

Ændring af betalingskort
Det er kundens ansvar, at det korrekte og gyldige betalingskort er angivet i systemet.
Man skifter betalingskort ved at logge ind på bookingsystemet og trykke på ”Klik her for at se dine klippekort / abonnementer”.

Bemærk – en opsigelse af betalingskortet er ikke en opsigelse af det løbende abonnement. 

Automatisk trækning
Første betaling trækkes i forbindelse med indgåelsen af aftalen – herefter trækkes prisen for abonnementet automatisk dagen før ny abonnementsperiode starter.

Bero & Opsigelse
Systemet har ikke en bero funktion.

Ønsker man at holde pause med abonnementet, opsiger man blot aftalen via online booking.

Man kan efterfølgende, vælge at købe det nye abonnement med det samme og sætte den ønskede startdato under købet.

Generel opsigelse foregår også via online booking eller ved henvendelse til Family Gym.

Opsigelse ved online booking, foregår ved at logge ind på bookingsystemet og trykke på ”Klik her for at se dine klippekort / abonnementer”.

Bemærk – en opsigelse af betalingskortet er ikke en opsigelse af det løbende abonnement.