Hos Family Gym er det muligt, at indmelde sig og betale pr. md. via Betalings Service.
Hvornår der kan blive trukket via Betalingsservice afhænger helt af, hvornår man bliver tilmeldt og oprettet hos Family Gym.
Indtil Betalingsservice kan begynde at trække, fra din konto, skal man betale et opstarts beløb mm.

Alt sammen kan man se ved at læse/udfylde indmeldelse blanketten, som kan downloades nedeunder.
Hvis man har svært ved dette kan, man ALTID kontakte Family Gym og vi vil så hjælpe dig.

Det er også muligt at komme forbi Family Gym, når vi har bemanding.
HUSK NemID så vi kan hjælpe med indmeldelse og oprettelse med det samme.

Hvis du er i tvivl om hvordan en indmeldelsesblanket skal udfyldes? Så se venligst et eksempel nedeunder:

LINKS:

Se medlemspriser her.

Se mere om indmeldelse her.

Betalings Service link her.

Hjælp til Betalings Service link indtast:

Indtast flg.:

1.       CPR-nr.

2.       Reg.nr.

3.       Konto nr.

4.       Kunde nr. (Udleveres af os ved henvendelse).

5.       Gentag kunde nr.

6.       PBS-nummer (Er "fortrykt", I skal ikke taste noget her).

7.       Deb.grp.nr. (Er "fortrykt", I skal ikke taste noget her).

8.       V= Jeg har læst og accepteret generelle regler for debitorer i Betalingsservice.

9.       Tilmeld med NemID

Bemærk!
Som debitor (kunde) kan du kun oprette en betalingsservice, hvis du har en aftale med din bank, om at benytte Betalingsservice.
Før at du kan oprette en Betalingsservice tilmelding, skal vi have oprettet dig som Betalingsservice kunde, i vores system.
Du skal ligeledes have tildelt, et kundenummer.

Så INDEN du opretter dig som debitor hos Betalingsservice, skal du kontakte os først.

Gebyr
Hvis du ikke får tilmeldt dig Betalings Service, vil de sende dig et Indbetalingskort.
Det koster 49 kr. i gebyr til Family Gym, hvis betalingen sker via Indbetalingskort.
Gebyret vil blive trukket i den efterfølgende måned, med kontingentet.

Du kan evt. ringe til Family Gym på tlf. 51 50 6 7 8 9.

Det er også muligt at benytte en QR Kode, for tilmelding hos Betalingsservice.

 
 
 

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL VEDR. MEDLEMSKAB:

Hvor lang er opsigelsestiden?
Svar: Jeres medlemskab kan til en hver tid opsiges, efter en binding på 1 md. Dette kan gøres med et varsel på løbende md. + 30 dage.
Max. løbende md. + 1 mdr. , afhængigt hvornår i perioden, opsigelsen gives.
Opsigelse kan ske ved, at sende en udmeldelsesblanket og sin indmeldelsesblanket, i en e-mail til Family Gym ( vicky@family-gym.dk ).
Opsigelsen er gældende, fra modtagelsesdatoen.
Såfremt der opstår tvivl om, hvorvidt et medlemskab er opsagt, skal medlemmet kunne bevise, at der uomtvisteligt er sket en opsigelse.

Hvordan foregår betaling af medlemskab?
Svar: For at blive medlem af Family Gym, skal der først betales et beløb, svarende til det antal dg./mdr. der er, indtil vi kan trække første gang via Betalingsservice. Alt sammen er afhængigt af, hvornår i perioden indmeldelsen sker.
Herefter vil du automatisk blive opkrævet betaling, for jeres medlemskab hver d. 1 i måneden.

Hvad er bindings perioden?
Svar: Se venligst i spørgsmålet om opsigelsestiden.

Hvordan melder jeg mig ind?
Svar: Du kan melde dig ind i Family Gym på 2 måder: 
1. "Online" (via mail)/ her fra vores hjemmeside
2. Lokalt i vores center. EVT. til vores Drop In Intro


Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?
Svar: Ved indmeldelse "Online" eller i Family Gym, vil du blive tilmeldt til Betalingsservice.
Hvis du er røget af BS-aftalen eller skal have ændret dine konto oplysninger, skal du henvende dig til Family Gym ( vicky@family-gym.dk ).

Hvordan ændrer jeg vores betalings oplysninger?
Svar: For at ændre dine betalings oplysninger, skal du henvende dig til Family Gym ( vicky@family-gym.dk ).
Her vil vi være behjælpelig med at opdatere dine konto oplysninger.

Kan man sætte sit medlemskab i bero?
Det er muligt at sætte sit kontingent i bero.
Se mere her: